Compres amb propòsit
El nostre procés de contractació sempre té l’objectiu de crear relacions ètiques, sostenibles i de col·laboració mútua amb els nostres proveïdors.
En la funció de Global Procurement el nostre propòsit és impulsar l’excel·lència en les relacions empresarials, mantenint al mateix temps una qualitat alta en el producte o servei, tot garantint, d’aquesta manera, una cadena de subministrament estable, ètica i sostenible. Estem convençuts que les relacions de col·laboració amb els nostres proveïdors poden contribuir a identificar enfocaments innovadors que ajudin a aconseguir l’èxit en benefici mutu.
Responsabilitat i valors compartits
Codi de conducta per als nostres proveïdors
La nostra capacitat de trobar els socis adequats, ajustats amb els nostres valors i compromisos amb la comunitat de la salut, contribueix a l’èxit del nostre negoci. Un element crucial en l’avaluació i selecció de proveïdors nous és garantir-nos que accepten les normes definides en el Codi de Conducta dels Proveïdors d’Almirall.
Com puc ser proveïdor d’Almirall?
Per poder ser proveïdor d’Almirall, s’ha de seguir un procés de verificació de dos passos en el nostre ePortal, una plataforma de compres en línia (proporcionada per SAP Ariba). Aquest procés implica un registre i una qualificació processada i avaluada per diversos departaments de la companyia.
-
Registre
Per a començar el procés de registre, rebràs una invitació d’Almirall a través de SAP Ariba. Durant la fase de registre, hauràs de proporcionar informació bàsica sobre la teva empresa.
-
Qualificació
Una vegada registrat, hauràs de proporcionar detalls, informació i documentació específica depenent de la categoria de serveis o béns que proporcions, i el territori des d’on opera la vostra empresa. La qualificació és obligatòria per començar a fer transaccions amb Almirall.
-
Proveïdor qualificat
Ja estàs preparat per fer transaccions amb nosaltres!
Ja ets proveïdor nostre?
Si ja ets proveïdor d’Almirall, és possible que t’interessi aprendre a interactuar amb nosaltres en termes de mantenir les teves dades i informació actualitzats, o participar en processos de subministrament i negociació, facturació i acreditació dels teus empleats si estàs prestant serveis in situ.
Treballa amb nosaltres
ePortal
ePortal és la nostra eina en línia on pots accedir i mantenir la teva informació actualitzada. També pots participar en processos de subministrament i negociació de contractes a través d’invitacions ocasionals des d’Almirall.
Gestiona les teves dades i l’accés als processos de subministrament i negociació.
Descarrega’t la nostra guia “Com respondre a un procés de subministrament” i “Com respondre a un procés de negociació de contracte”.
ebuy
ebuy és la nostra eina en línia on pots accedir i gestionar les teves factures i les ordres de compra que hi estiguin relacionades (PO).
Gestiona les teves factures i PO.
Fes clic aquí per accedir al tutorial per a proveïdors o descarrega’t l’ajuda del proveïdor i el document de preguntes més freqüents.
DAT (Sistema d'acreditació personal (per auto-certificació))
Quan per a la realització d’un treball i / o servei contractat es necessiti accedir físicament a un centre de treball d’Almirall, el personal (tant propi com subcontratat) del proveïdor homologat ha d’estar registrat-acreditat en el sistema DAT-Document d’acreditació de Personal, per a la Coordinació d’Activitats Empresarials (gestió CAE).
Accedeix a DAT per certificar el teu personal i, ai´xi, poder proporcionar serveis in situ.
Com treballem?
El Departament de Global Procurement (Compres Globals) treballa amb les àrees de negoci per a establir enfocaments i projectes estratègics de compres, tot això amb l'objectiu d'oferir el millor resultat basat en principis fonamentals i bàsics de compres. Vols saber més sobre com treballem?
Què esperem dels nostres proveïdors?
- Proporcionar informació veraç, completa i precisa durant el procés de licitació i registre, així com durant tota la relació comercial.
- Acceptar el compliment del Codi de Conducta dels Proveïdors d’Almirall i comunicar-lo als seus subcontractistes, tot informant Almirall en qualsevol cas d’incompliment.
- Complir amb els compromisos contractuals i assegurar-se que els subcontractistes que puguin participar en la provisió o serveis o béns també ho facin.
- Permetre que Almirall supervisi el compliment dels contractes, auditar els riscos associats a la tipologia de serveis o béns subministrats i engegar els plans d’acció correctius adequats.
- Informar immediatament sobre qualsevol incidència que pugui afectar negativament la provisió de béns o serveis, sent proactiu a l’hora d’aportar solucions.
Preguntes freqüents
Amb l’excepció d’algunes filials d’Almirall,* se’t demanarà que et registris a SAP Ariba per fer transaccions amb Almirall. SAP Ariba és un servei gestionat que permet, a proveïdors i compradors, establir relacions i fer transaccions en línia. Abans de crear un compte d’Ariba com a proveïdor, comprova si la teva organització ja hi està registrada per evitar la duplicació del compte d’Ariba Network ID (ANID). En crear un compte d’Ariba Network, fes servir la teva adreça de correu electrònic corporativa. Descarrega’t l’ajuda al proveïdor i el document de preguntes freqüents per obtenir-ne més informació.
(*) Portugal, Polònia, Països Baixos, Bèlgica i França.
Sí, pots sol·licitar d’una manera proactiva ser part de la nostra xarxa emplenant el formulari de preregistre i proporcionant detalls bàsics sobre la teva organització. La teva sol·licitud l’avaluarà el Comprador Principal que administra la categoria rellevant de serveis o béns dins d’Almirall.
Durant el procés de registre i qualificació se’t sol·licitarà que proporcionis informació sobre la teva empresa, així com respostes i documentació relacionada amb alguns qüestionaris que poden variar en funció dels serveis o béns que prestis a Almirall. Després d’enviar les teves respostes, diversos departaments d’Almirall les verificaran per a la teva qualificació. Fes clic aquí per obtenir-ne més informació.
Si has rebut una invitació per participar en un procés de subministrament i no tens un compte de SAP Ariba Network, hauràs de crear-ne un (en cas contrari has d’utilitzar el compte existent de la teva empresa). Consulta la nostra guia sobre “Com respondre a un procés de subministrament” per obtenir-ne més detalls. Has de saber que, per obtenir un projecte, has de completar el procés de validació en dos passos.
No, has de passar pel procés de validació en dos passos. Més informació.
Pots accedir a l’eportal per actualitzar els detalls de la teva empresa i la documentació proporcionada en qualsevol moment. Ets és el propietari de la teva informació!
Els proveïdors poden fer servir Ariba Network de manera gratuïta amb un compte Estàndard, la qual cosa permet, als proveïdors, fer transaccions (rebre comandes de compra, enviar factures, etc.).
Per a funcions avançades, els proveïdors poden registrar un compte Enterprise amb diferents nivells de subscripció: Premium, Bronze, Silver, Gold i Platinum. El nivell de subscripció està ajustat amb el volum financer i el nombre de documents que fan, així com amb el seu ús de la tecnologia. Per comprendre com es calculen les tarifes, visita la pàgina de subscripció i preus.
Almirall no demana que els seus proveïdors se subscriguin a un compte Enterprise. La tria de fer-ho depèn de les preferències del proveïdor, depenent de les necessitats de la seva empresa i el volum de transaccions.
Generalment, Almirall segueix una “Política de No PO, No Pay”. Això significa que necessites un número de comanda vàlida per poder facturar a Almirall. Un cop hàgim confirmat que els serveis s’han fet o els béns han estat rebuts, la teva opció de facturació s’habilitarà a ebuy. Fes clic aquí per accedir al tutorial per a proveïdors o descarrega’t l’ajuda del proveïdor i el document de preguntes més freqüents, on s’explica el procés de facturació detalladament.
Generalment, el nostre termini de pagament és de 60 dies, a partir de la data de la factura.
Qualsevol proveïdor pot convertir-se en un proveïdor preferent sempre que hagi estat seleccionat o tingui el suport de l’equip de Compres Globals per a una categoria de despesa en particular. Pot haver-hi més d’un proveïdor preferent per cada categoria de despesa.
Almirall es reserva el dret de proposar als seus proveïdors els termes i condicions sota els quals hagin de prestar-se serveis i subministrar-se béns. Els termes i condicions poden variar depenent de la categoria de despesa i la filial del grup Almirall involucrada. Excepte en cas que s’hagi negociat un contracte específic entre el proveïdor i Almirall en relació amb la previsió de béns o serveis, resultaran d’aplicació les Condiciones de Compra d’Almirall disponibles aquí.
Sí, com a empresa ètica i sostenible, estem reduint l’ús del paper i hem començat a fer servir DocuSign com a eina per a la signatura de contractes amb proveïdors gestionats per l’equip de Compres Globals. Pots consultar www.docusign.com per obtenir més informació sobre el procés de signatura i el marc legal / de seguretat d’aquesta solució en el teu àmbit jurídic.
És possible que t’interessi
Pipeline
La nostra nova línia de productes en desenvolupament se centra a satisfer els necessitats de tractament per a la cura de la pell tant per als professionals de la salut com per als pacients i, d’aquesta manera, marcar una diferència real.
Productes
El nostre objectiu és marcar una diferència positiva en la salut dels pacients millorant la seva qualitat de vida a través de la innovació científica en productes farmacèutics.
Enllaços ràpids